آموزشی

مطالبی آموزنده و خواندنی

آموزشی

مطالبی آموزنده و خواندنی

چند طراحی عالی برای خودرو های آینده

DS X E-Tense

شرکت خودروسازی DS یکی دیگر از شرکت هایی است که با خودروهای مفهومی خود کاملا آینده نگرانه حرکت می کند. به دنبال طرح نام گذاری ایلان ماسک برای کودکان، این مدل با عنوان X E-Tense معرفی شده است. این مدل یک طرح سه بعدی است که به دنبال استفاده از فن آوری است که می تواند پس از ضربه و پنجره هایی که می توانند خود را با سطح نور بیرون تنظیم کنند، اصلاح شود. درون این خودرو دو صندلی در یک طرف و یک صندلی اضافی در طرف وجود دارد.

فضای داخلی دارای طرح های بسیار استادانه، رنگ های روشن و در مجموع، نوع سبکی است که آینده نگرانه به نظر می رسد. بدیهی است که مانند بسیاری از خودروهای مفهومی دیگر، بیشتر این فن آوری هنوز وجود ندارد. در عوض، DS به دنبال برجسته کردن جایی است که خودروها می توانند در آینده حرکت کنند.

https://jalebamooz.com/whatsapp/reinstall-whatsapp-without-losing-data/

Audi AI: Trail

زمانی که آئودی AI: Trail را در سال 2019 معرفی کرد، کمی شبیه به یک دیگ ذوب آشفته ایده های فناوری آینده نگر بود. هواپیماهای بدون سرنشین، صندلی‌های بانوج قابل جدا شدن و شیشه‌های زیاد برخی از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانید در این خودروی مفهومی پیدا کنید، اما نشانه‌های جالبی از جایی که خودروها می‌توانند بروند ارائه می‌کند. این خودرو علاوه بر اینکه یک خودروی الکتریکی است، دارای پوشش ضد باکتری و ضد کثیفی روی پایه‌های بازو و قسمت‌های داخلی خودرو خواهد بود.

صندلی ها به سبک قابل جدا شدن هستند که می توان آن ها را برداشته و در سفره ای کمپینگ استفاده کرد و به شما اجازه می دهد راحت تر تمیز شوید.

همچنین پیشنهاد عجیب تری در این مفهوم از هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد که خودرو را دنبال کرده و مسیر پیش رو را روشن می کنند.

همه چیز بسیار آینده نگرانه به نظر می رسد اما اینکه آیا آئودی AI: Trail یک مدل کاربردی برای آینده خودروها است یا خیر، چندان مطمئن نیستیم.

کادیلاک اینتراسپیس

یکی دیگر از کانسپت‌های اخیر رویداد CES 2022، طراحی InterSpace کادیلاک است که دقیقاً شبیه خودرویی است که مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی در آینده‌ای دور بیرون کشیده شده است. کادیلاک ادعا می کند که هدف مفهوم InnerSpace این است که تجربه رانندگی را دوباره به تصویر بکشد و به دو مسافر اجازه می دهد تا روی سفر خود تمرکز کنند و نه رانندگی سخت.

این خودرو دارای قابلیت کاملا مستقل خواهد بود - ویژگی که بسیاری از تولیدکنندگان خودرو به دنبال آن بوده اند اما هیچ کدام به طور کامل نتوانسته اند به راننده اجازه دهند تا بر روی صحنه یا کاره ای شخصی تمرکز کند. کادیلاک قصد دارد با استفاده از تعامل واقعیت افزوده برای درگیر نگه داشتن مسافران، سرگرمی را در این خودرو یک گام فراتر ببرد.

این خودرو تا آنجا پیش می رود که دارای لاستیک هایی است که رزونانس امواج صوتی را برای سفری آرام تر و راحت تر کاهش می دهد. مانند بسیاری از خودروهای موجود در این لیست، این بسیار مفهومی است و بنابراین کادیلاک فقط واقعاً پیش‌بینی می‌کند که خودروها به کجا می‌توانند بروند. با این حال، تمام این فناوری وجود دارد - واقعیت افزوده، ویژگی‌های خودران، کاهش صدا - فقط یک مورد از توسعه موثر آن در وسایل نقلیه و انجام ایمن آن است.

 مطالب بیشتر درباره خودرو های آینده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد