آموزشی

مطالبی آموزنده و خواندنی

آموزشی

مطالبی آموزنده و خواندنی

مهارت گوش دادن برای کارآفرینان

به کارمندان خود گوش دهید

آن ها بیشتر از شما می دانند که شما به آن ها اعتبار می دهید. آن ها ممکن است حتی بیشتر از شما بدانند، آن ها در خط مقدم هستند و می دانند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.مزایای دورکاری

گوش دادن تصادفی به شما عمق درک لازم برای خدمت صادقانه به کارمندانتان را نمی دهد، بنابراین به آن ها به شیوه ای ساختارمند نزدیک شوید. به آن ها چندین انجمن برای برقراری ارتباط مجازی و حضوری بدهید. برای آن ها نظرسنجی بفرستید تا پر کنند و اگر می توانید، یک برنامه سفیر شرکت بسازید که در آن تیم رهبری شما بتواند زمان معناداری را با گروه های کارمندان بگذراند و نگرانی های آن ها را بشنود.

http://pickeducational.blogfa.com/

برگزاری منظم جلسات شورای شهر نیز خالی از لطف نیست.فقط مطمئن شوید که تمام جلسه شما حرف نمی زنید را نمی زنید.

به رقبای خود گوش دهید.

به رقبای خود نیز گوش دهید. آنها منبع دیگری از اطلاعات هستند و می توانند دیدگاه متفاوت و جدیدی به شما بدهند. چه یک قدم از شما جلوتر باشند و چه سال نوری عقب تر، به کاری که در بازار انجام می دهند توجه کنید. آنچه را که کار می کند (و چه چیزی نیست) تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید آن درس ها را در کسب و کار خود به کار ببرید.

راه های زیادی برای ردیابی و گوش دادن به رقبایتان وجود دارد و بار دیگر، رسانه های اجتماعی ممکن است بهترین سلاح شما باشند. کانال های اجتماعی رقبای خود را دنبال کنید و نه تنها دریچه ای به فعالیت بازاریابی آنها، بلکه به نحوه تعامل آنها با مشتریان خود - و مهمتر از آن، نحوه تعامل مشتریانشان با آنها خواهید دید.

 به دنیای اطراف خود گوش دهید

هیچ یک از کسب و کارها یا برنده ای ما در خلا زندگی نمی کنند. همه ما بخشی از یک جامعه بزرگ تر هستیم که باید با دیگر کسب و کارها و جوامع اطراف خود هم زیستی و هم کاری داشته باشیم. با پذیرش این موضوع و گوش دادن به دنیای بزرگ تر، می توانیم چیزهای بیشتری به مشتریان و کارمندان خود تحویل دهیم.

یک تفکر نهایی: در شبکه های اجتماعی، شما باید حتی بیش از حد افراطی باشید و چهار برابر آنچه صحبت می کنید، گوش دهید. به ازای هر ۱۰ پست، تنها دو پست باید در مورد خودتان و برندتان باشد. هشت پست دیگر باید به طرفداران و دنبال کنندگان شما ارزش اضافه کنند. کاملا مناسب است که ویژگی های محصول خود را معرفی کنید، اما فقط یک بار در طول زمان. اکثریت قریب به اتفاق باید در مورد آن ها باشند.

 رفرنس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد